Brand Finance. Ամբողջ աշխարհում տեխնոլոգիական բրենդները զգալի էժանացել են
Brand Finance միջազգային խորհրդատվական ընկերությունը ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների գնահատված արժեքի հերթական վարկանիշը՝ Brand Finance Global 500-ը, հաղորդում է «Կոմերսանտ»-ը։ «Ամբողջ աշխարհում տեխնոլոգիական բրենդները զգալի կորցրել են իրենց արժեքը սպառողների պահանջարկի փոփոխության պատճառով, մինչդեռ գնաճը հարվածել է բազմաթիվ այլ ոլորտների բրենդներին»,- 500 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշի արդյունքներն այսպես է մեկնաբանել Brand Finance-ի ղեկավար Դեւիդ Հեյը: … Continue reading Brand Finance. Ամբողջ աշխարհում տեխնոլոգիական բրենդները զգալի էժանացել են
Copy and paste this URL into your WordPress site to embed
Copy and paste this code into your site to embed