Brand Finance. Ամբողջ աշխարհում տեխնոլոգիական բրենդները զգալի էժանացել են

Brand Finance միջազգային խորհրդատվական ընկերությունը ներկայացրել է աշխարհի ամենաթանկ բրենդների գնահատված արժեքի հերթական վարկանիշը՝ Brand Finance Global 500-ը, հաղորդում է «Կոմերսանտ»-ը։ «Ամբողջ աշխարհում տեխնոլոգիական բրենդները զգալի կորցրել են իրենց արժեքը սպառողների պահանջարկի փոփոխության պատճառով, մինչդեռ գնաճը հարվածել է բազմաթիվ այլ ոլորտների բրենդներին»,- 500 ամենաթանկ բրենդների վարկանիշի արդյունքներն այսպես է մեկնաբանել Brand Finance-ի ղեկավար Դեւիդ Հեյը: … Continue reading Brand Finance. Ամբողջ աշխարհում տեխնոլոգիական բրենդները զգալի էժանացել են